2019. április 17., szerda

true love

A lány már belefásult, kifelé néz a kapcsolatból, keresi a kifogásokat.
Reggel felkel, dolgozik, este hazamegy, minden nap ugyanaz, kissé lágy, még pont eléggé ízes de már nem elég a boldogsághoz, csak rutin az egész. Aztán egy ilyen szürke hétköznapon egy véletlen folytán találkozik VELE. Kerülgeti a gondolatot, próbálja elhessegetni, nem akar ő lenni aki szakít, de nem tud szabadulni az érzéstől, hogy lépnie kell.
Egy hűvös tavaszi reggelen aztán hirtelen elhatározásra jut, másnap már üzenetet is váltanak.
A lány szíve hevesebben ver ahogy közeledik a találkozás, számolja a perceket, aztán hirtelen előtte terem, teljes valójában.
Okos, csinos, illatos, úgyhogy a lány végleg dönt, és vele marad.

Na jó, vettem egy új kávégépet 😄

Tudom, tudom, sok már mostanában a kávéból, ígérem írok a házról is már egyet...

Kávéfejlődésem elején a kotyogós kávéfőző áll, nehezen szakadtunk el egymástól, de győzött a kényelem.
Anyós nyert még 2 éve egy kapszulás dolce gusto kávéfőzőt de mivel senkinek se kellett nekem adta karácsonyra. Először kicsit idegenkedtem tőle, hiszen nem olyan az íze mint a kotyogósnak, és anyóstól jött, ezmár -10 pont, de összebarátkoztunk. Újratölthető kapszulával használtam, meg persze sima espresso, jacobs espresso stb kapszulákkal.
Aztán nemrég bekerültem a TRND Nespresso kompatibilis LO'R kávékapszulákat tesztelő csapatába! 😊 
Csak egy apró szépséghibája volt a performance-nak, elnéztem a kompatibilis gépek listáját, a munkahelyi gépem mégse volt jó hozzá.... amúgy is közeledett a szülinapom (khmmm.... 32.) így sok-sok-SOK neten nézelődés, egy használt gép beszerzése és nemműködés miatti visszaküldése után tegnap kinéztem a MediaMarkt oldalán egy szimpatikusat, meg is rendeltem, és basszus ma reggel át is vettem! Ilyen gyors szállításban még nem volt részem, és jól érzitek, ezek itt a reklám helyei, mert nagyon elégedett vagyok!

A gép választásának szempontjai nyilván az ár és a kinézet, nekem csúnya dolgok ne készítsenek semmit. 

akárhonnan nézem ez még a "bottal se piszkálnám" kategória. Mint egy kancsal szőrtelen macska 😅

Akarok még egy átlátszó üveg vízforralót, az már majdnem olyan hardcore fétis mint az elöl töltős mosógép. Valaki kitalálhatná az átlátszó ajtajú mosogatógépet is, szerintem tévé se kellene, egész nap nézhetném ahogy dolgoznak helyettem 😂 
Sokat keresgéltem, hogy melyik a jobb és miért, végül azért ez győzött, mert ebből az egyből volt a kedvenc-zöldem :P



És nem mellékesen, isteni kávét készít! De nem, nem értitek, mondom ISTENI KÁVÉT!
Ezt nem azért mondom, mert a kávé ingyen volt. Én nem tudok hazudni, mindig mindenkinek az igazat tudom csak mondani, (mondhatnánk azt is, hogy nem tudom befogni a számat amikor kellene).
Végigkóstoltam az összes ízt a LO'R-ból, és a saját márkásakból is ittam már amit a gép mellé kaptam, úgyhogy mondhatjuk, hogy fel vagyok pörögve van összehasonlítási alapom is. Aki szeretné egy hosszabb értekezést is tudok prezentálni mindenféle grafikonokkal gyümölcsös jegyekről, fákról meg virágokról (méhecskékről), aki meg nem annak elég annyi is, hogy kávéházi élmény, több egybehangzó vélemény alapján (kávéparty-t tartottunk nyilván 😏)

A dolce gusto-nespresso párharc eredménye, hogy a nespresso sokkkkkkal jobb, igazi sűrű, habos, testes kávét főz, és magának állítja be a vízmennyiséget, nem kell arra sem figyelni, hogy teát főztem-e vagy sem vele.

Amikor a kávé olyan habos, hogy megáll rajta a kockacukor....L'OR Papua new guinea egy leheletnyi meleg tejjel

Tegnap egy iszonyatos nap után hazaérve sikerült a legjobban zárni a napot, függőágyban naplementével, romantikusan szálldogáló cseresznyevirágszirmokkal, egy csodás kávéval a jobb kezemben, a balban pedig egy pici popóval, aki most nagyon kameraérzékeny lett :P


Ésamúgy, 4 éves a szeretetgombóc 😎💓





2 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot a szeretetgombócnak. Igazi nagyfiú lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :) Azám, hihetetlen már miket tud, már verseket szaval, most készül ezerrel a locsolkodásra, imádom :)

      Törlés