2019. április 5., péntek

férfinátha

Elkaptam a férfináthát. Tudom, tudom, tudom. Ez a specifikus baktérium elméletileg csak az Y kromoszómás egyedeket sújtja. Lehetséges, hogy mostanában (vö: az utóbbi 4 év) túl sok közöm van az egyik példányhoz, így tudott rám is átjutni.
Eszméletlenül szenvedek, pedig semmi különös nincs, csak olyan mintha valaki éjjel felnyomott volna egy kosárlabdát az orromba, közben pedig köhögök, ég a szemem, fáj a fejem is, de ez alap.
Az viszont, hogy nem érzem a reggeli kávé illatát, az szíven üt!

Hamár az alap élelmiszeremről beszélünk, bekerültem a TRND kávétesztelős csapatába, a L'OR márkájú nespresso kávékapszulát lehet tesztelni. Eszméletlen boldog voltam, :)
Apró szépséghiba, hogy elnéztem a kompatibilis gépek listáját, úgyhogy most vettem egy kávégépet az ingyen kapszulákhoz 😂

Én és a Kávé már szinte élettársi kapcsolatban élünk, napi 3 a minimum, de ahogy tudjuk, tele van  antioxidánsokkal, tejel iszom tehát kalcium is jut belém vele, és a kávébab az ugye növény, tehát mondhatjuk, hogy valójában salátát iszom ami ugye egészséges.

Aztán amikor ma elzarándokoltam a boltba egy kis gyömbérért és citromért a teámba, megláttam, hogy pont akciós a  kedvenc Lavazza kávém, és pont akciós a lavazza kapszula is, ami pont az új kávégépembe való, szóval megvett a cucc kilóra, pedig még itt sincs 😆😂

Azóta már rendeltem hozzá utántölthető kapszulát a környezettudatosság és a kávéfinnyásság jegyében (vö: csak a kedvenc kávémat vagyok hajlandó inni reggel, de azt nem kapni csak őrölve...)

Ha jól számolom, az ingyen kapszulák eddig 10.000 ft-ba fájnak, de úgyis jön a szülinapom (ajvé)

Ugyanitt dolce gusto kapszulás kávéfőző rengeteg kapszulával eladó 😂😂😂

és akkor most jöjjön pár kedvenc kávés mame:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése