2018. szeptember 7., péntek

vendég

Igaz nem otthon, hanem a munkahelyemen, de jól mutatja, hogy mennyire antiszociálisnő vagyok, hogy amíg a többiek sikítva rohantak előle a másik szobába, én vigyorogva baktattam felé, hogy "jajjdecuki" és már vettem is fel :P

Őkelmét a szemközti parkban helyeztük el, délben meglesem ott van-e még, ha igen akkor viszem haza, mert denevérünk ugye még nincs :)

"házi egér, repülő változat"

De ha már az egerekről beszélünk, Cicó fel lesz függesztve, mert azután, hogy a klasszikus macskautánadobós módszerrel se kapta el a hűtő alatt tanyázó jószágot, és így azt is nekem kellett intézni, most megint van egy jószág bent, a plafonban! Tegnap éjjel ott figyelt rám egy résen át, és hiába raktam neki ki a "táljába" válogatott diót és sajtot, rám se bagózott. most meg aggódhatok, hogy ez a kis gengszter vajon szólózik, vagy hozta az egész famíliát, és majd innen irányítják az egérmaffiát.

2 megjegyzés:

  1. Megyek reggel a konyhába, álmosan, mi szalad a konyhaszekrényen? Egér! Nem vagy egyedül. Bátor voltál a denevérrel.

    VálaszTörlés
  2. Egér, béka, bogár jöhet, de a fél milis póktól már kiver a víz XD
    Viszont a mi egereink már tuti valami egyetemet végeztek, mert bármilyen csapdát rakok ki csak kieszik belőle a csalit. kb kiröhögnek. az utolsót is csak úgy bírtam megfogni, hogy a konzervek tetejére raktam és billegett a csapda, így kapta el az egeret, hogy az egész egér élve benne volt a csapdában... pedig amúgy csípem őket ,de nem akkor amikor a dugi csokimat majszolják.

    VálaszTörlés