2018. július 27., péntek

sírva röhögök

hát most nézzétek meg, nem aranyos? az anyukája szemét örökölte....


leírom, de olyan hihetetlen, hogy még én se hiszem el.

Kezdődött ugye tegnap, amit előző posztban ecseteltem, a mai folytatás az, hogy eszembe jutott véletlen, hogy lehet kellene valami csatlakozó izé az izéhez meg az izéhez is, és ezen szakkifejezésekkel felvértezve kutattam fáradhatatlanul egész nap, hogy mit is kellene még venni neki, hogy tudjon játszani rendeltetésszerűen. oda jutottam, hogy 2 szakember egybehangzó véleménye ellenére kell egy szifon a falba a kifolyócsőhöz, még az is eszembe jutott, hogy talán bilincs is kellene, hogy hozzá tudjam fogatni, de hogy a befolyócső mérete mekkora, és mekkora az amit hoznak, és úgy egyáltalán, hogy is néz ki ez térbeli kiterjesztésben, hát a hónapos kismalac szintjéig se jutottam. De azért berongyoltam a szerelvényboltba hazafelé és vettem ezt meg azt, és ez meg az mint kiderült köszönőviszonyban sincs emezzel, úgyhogy miután az eladócsaj nagyon kedvesen és türelmesen elmagyarázta, hogy mit nyomkodjak és az mit eredményez a kezelőpanelen, hol van a sótartály amibe a nem embersó kerül, és öblítő is kell ám mégis, hát szóval megszavaztam neki a bizalmat és odaadtam az árát, mégse jött volna el ilyen messzire a cuccal és még itt tépi is a száját nekem, pedig az egészből semmit nem jegyeztem meg....
Szóval úgy felhúztam magam az izé hozzá nem passzolóságán, hogy elrongyoltam bicajon az OBI-ba, hogy vegyek emilyen izét. Odafelé felhívtam SzembeIrénkét, hogy mi a szitu, ő meg szólt, hogy van még egy fél órás dolga, várjam meg és elvisz kocsival. nem kellett kétszer mondani (Szembéék nem is igazán vannak Szembe inkább átlósan, de kijár nekik ez a jelző, ld. Birtokos Eset Szembééket, legalább olyan jólelkűék és önzetlenek, abszolút Szembe fajták) szóval vártam, addig telefonon próbáltam konzultálni a fent említett barkácsáruház szakembereivel, akik allergiásak a telefonra, de azért  valahogy sikerült megtudni, hogy van ilyen csőcsatlakozó-átalakítójuk. Mert mostmár bátran le merem írni, a mosogatógép csöve 3/4-es, a fali kiállás meg 1/2-es, és ehhez kellett nekem átalakító, nevezetesen ezen múlott most az élet-halál:

Az Izé:

Dolgavégeztével SzembeIrénke eltaxizta személyemet, ha már ott voltunk megtekintettük a virágkínálatot és egyebeket, vettem a hálóba függönykarnist az utcafrontra (3300-ért jajj) így még 1-el emelkedett a komfort fokozat. Természetesen utolsóként dobtak ki az áruházból, a biztonsági őr kísért ki minket, de azért még leültünk kifelé kipróbálni a hintaágyat :P

Ja, és gazdagabb vagyok végre egy kis kézi ásóval is, ami azért kell, hogy cipeljem magammal, egy rendes női retikülben ugye minden van. 

Hazafelé beszélgetésünkben mellékesen megemlítődött, hogy a vasúti-sín mellett olyan szépek azok a 2 méteres füvek, és hogy szeretnék majd olyat, erre felcsillan Szembe szeme, hogy ő is, így kénytelenek voltunk megállni és az összeset feltépni (amúgy fűkasza általi halál várt rájuk) így most 2 felé szedve vödrökben várják a holnapi napot az ültetésre, már én is alig bírok magammal :P 

Meg kell állapítanom, hogy Szembéék nélkül nehéz lenne az élet. annyit segítenek nekünk, amennyit csak tudnak, imádom őket. jelenleg áruljuk a házat, de komolyan mondom, ha véletlenül megveszi valaki semmi mást nem sajnálnék rajta csak azt, hogy Szeméék már nem lennének szembe.

De hogy visszatérjek a mosogatógéphez: megjöttünk, kipakoltunk, biztonságba helyeztük a gazakat (legfontosabb) aztán kötném be a gépszörnyet, de kicsi a menet...jól hallod, KICSI A MENET!

Én már ezt nem, nem bírom, hogy a viharba, miért, minek, és hogy???? miért büntet az univerzum már megint? és tetőzve a dolgot, kinyitottam a csatlakozó elzáróját, amiből annyira de annyira nem folyt a víz, hogy ennél kevésbé már csak akkor folyhatna ha a sivatagban lenne. Jól érzitek, az egész izé hajkurászás tök felesleges volt.

Szembe hazament, elkísértük én Lédi és Cicó is, mert van olyan macska aki jön sétálni. is. 
hazatérvén még elbaszakodtam szórakoztam a csövekkel és izékkel, amikor eszembe jutott a locsolócső eset, és letekertem a csaptelepet, rátekertem a mosogatógép csatlakozóját, és lőn:

MŰKÖDIK!

Jelenleg boldog vagyok, hogy ki tudtam próbálni, simogatom, becézgetem, neve még nincs. 
Az átrendezést tervezgetem, és röhögök az egész dolog szürrealistásán, de legalább befüveztünk Szembével. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése