2018. július 26., csütörtök

A Mosogatógép- házirabszolga beszerzése

Jól summázza a lelki világomat, hogy még egy mezei használt mosogatógépet is hónapok agyalása, kell-nemkell-demégiskell-denem-deigen-denem... TomDenem.... vívódása után tudok úgy megvenni, hogy már lemondtam az egészről, és különben is ez olyan úri huncutság.

Régi álmom, hogy az általam tantaluszi kínzásnak tartott mosogatást egy másik házi rabszolga vegye át, és mivel egyetlen férfi jelentkező sem akadt a téren, gondoltam beszerzek egy mechanikus darabot, mégis modern világban élünk vagy mi.

Mielött irigykedne valaki hogy de jó is nekem, hogy ez a legnagyobb problémám, hát nem ez az, de most erre izgultam rá, hosszú út vezetett ide a 2 évvel ezelőtti lavóros mosogatástól egészen az egyetlen vízvételi helynek számító wcmosdókagylókiálláson át (ahol még mindig nincs mosdó) a konyhába költözésig, és most se mondanám, hogy nagyon fényűzők, tekintve hogy egy félig rothadt szekrény áll csak bent még a mezozoikum idejéből, amit pókhálók fognak csak össze.

Évek óta rágom Ironman fülét ezügyben, de eddig mindig lerázott olyan hülyeségekkel, hogy vegyünk aljzatbetont helyette, meg ablakokat meg vízbekötőcsövet stb...ilyen csecsebecséket, mikor ez sokkal fontosabb...

Aztán amikor neki nem volt jó a párszázezer orintos opel, feltétlenül a milliós ford kellett mert hát ez elég nagy, hogy a vállalkozáshoz hozzuk az árut, meg neki is kell a dízel, és ez sokkal felszereltebb, meg modernebb, megatöbbi amivel a férfiak tudnak magyarázni. Na akkor kigondoltam, ha neki akkor nekem is, de persze az én álmomra kerek 1 évet várni kellett még.
Hónapok óta tépelődöm, bújom az online horgászhonlapot, hogy találjak megfelelő darabot.

Aztán a múlt héten tele lett a pohár, kell a tökömnek ez, inkább belefulladok a mosatlanba megint, meg különben is inkább bejárati ajtó kellene meg ablak, meg festeni, meg vakolni meg...amikor tegnap szembe jött egy gépszörny, ami jól is néz ki, tud is valamit, és még olcsó is. Hát nem megvettem??? Én hülye.
Azóta meg már bepánikoltam, hogy hova fogom rakni, és mi van ha nem is működik, hogy kell bekötni(persze Ironman nincs itthon, hogy lelki támaszt nyújtson, mert fizikait nem tud egyébként se, én vagyok a műszaki szaki nálunk) így tegnap hazafelé jutott az is eszembe, hogy nincs otthon szer a kicsikémnek, úgyhogy az egyetlen útba eső boltban álltam a mosószerek között magassarkúban mint egy szőke, és telefonos irányítással húgom által beszereztem a legjobbnak vélt szert.
De aztán mint egy ilyen laikus számára kiderült, kell még hozzá ez meg az, és a mosogatógép-só az nem olyan mint az ember-só, és van ám öblítő is, de az csak akkor kell ha...
Ez kezd olyan lenni mint amikor sampont veszek, ott is inkább csak állok 10 percig a polc előtt, bámulva a 220ezer féle vackot, mint borjú a frissen mázolt kapura, hogyezmiez? aztán sampon nélkül távozom, de legalább a vérnyomásom is 220.


a tegnapi termés: persze a kapszula csak és kizárólag 90 db-os kiszerelésben fellehető (magamnak is vettem kísérleti almaecetet, állítólag hajat kell vele öblíteni és samponreklámba illő leszek, a vérnyomásom csökkentésére meg kell a gumicukor)


Ma már csak arra stresszelek, hogy az egyébként nagyon kedves eladó aki elhozza nekem ingyen a gépet ne verjen át, és el is induljon és el is mosogasson a cucc, aztán meg azért is, hogy hova és hogyan is kell bekötni ezt a szörnyet, valaki igazán fogalmazhatna egy mosogatógép for dummies kézikönyvet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése