2018. július 24., kedd

életjel

Kedveseim!

Nem tudom olvassa-e báááárki is ezt a bejegyzést, minden esetre megírom.

Az utóbbi évek olyan sűrű programáradatot hoztak, hogy a cunami elmehet nyaralni tőlünk, és most sincs ez másként, bár talán már megláttam a rendet a káoszban, és mit az omega molekula, rendeződöm mielőtt robbanok :P (na ilyen homályos filmes utalást se sűrűn fejt meg senki)

Az utóbbi 3 évben rengeteg dolog történt (na nem a házon, mert még plafon mindig nincs, és ugyanúgy a pachworkösre vakolt falat bámulom most is) egyébként alapítottam egy vállalkozást, meg nevelem az egy szem Gyermekemet, az egy szem Férjet, további 2 négylábú disznó állatot egy kutymacskának és egy macskutyának álcázva, szóval a helyzet többé kevésbé változatlan, csak már időm sincs :D

Egyenlőre életjelet adni jöttem, újra elkezdtem olvasgatni a kedvenceimet, Birtokos Eset például rendesen megihletett, úgyhogy ma megyek és túrom kicsit a túrnivalót.
Első körben csak mutatom mit találtam ki az udvart 4 éve csúfító irdatlan nehéz vaskád instant kinemdobására:


a(k)KÁD előtérben 1 db ebbel

Persze nem az én öletem, nézzétek el nekem, hogy dagadok a büszkeségtől, hogy nem kellett ezért is családi vihart indítani, hogy elkerüljön végre innen :D
(http://szarazepiteszetidesign.cafeblog.hu/2015/05/20/elkepeszto-otletek-regi-kadak-uj-elete-32-kep/)
Eszméletlen megtetszett a kádkemence ötlete is, de rendes városiparaszt lévén se flexem se semmi szerszámom (locsolókannát és fűkaszát már vettem a héten köszi)

Magamhoz hűen pedig instant és hirtelen szabadságomat maximálisan kihasználva (Kökőcim (keresztanyucikám) elvitte Gyermekemet tanulmányi kirándulásra parasztországba, - értsd: 1 nap 0-24 mesenézés, 2. nap traktorvezetés, 3. nap kombájn túra, közben annyi csokoládé és sütemény elfogyasztása ami felnőttet már kórházba küldene - szóval én is menni akarok...., Férj pedig elment a hont védeni de csak önkéntesileg Kiskukutyinba, zabot még nem hegyeztek, de minden mást igen)

22:30-kor még a megfelelő formájú fadarabot válogattam a háttérhez, kinéztem a kissebbik négylábú kedvenc alvóhelyét, de olyan stresszebe jött, hogy inkább visszaraktam :P meg kell állapítanom, hogy elégedett vagyok -reggelig, és/vagy a következő piaclátogatásig, amikor beszerzek még 812 növényt :P reggel lövök romanticefelkelőnapos képeket is, most csak a reflektorvilágítás szexi sugara elérhető.

Folyt köv, jövök még mesélni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése