2019. március 7., csütörtök

bad day outfit

Hiszek a tárgyak lélekemelő-teremtő erejében. ha rosszul indul a nap akkor csinosan felöltözöm, így bókokat kapok, így jó napom lesz.
Ha fogorvoshoz megyek, és be vagyok pánikolva mint egy csivava a bernáthegyi expón, akkor veszek valami bolondosat az adományboltban, hátha. azt hiszem ez ma is összejött :D
(és a gyökérkezelés is :/ )

Egyébként Dior
kaptam még ugyanott egy gucci oldaltáskát is :P
A házban még nagyjából változatlan állapotok uralkodnak, bár már fagypont feletti a hőmérséklet az előszobában és a hálóban is úgyhogy ha végre leadom jövőhéten a vállalkozásomat akkor lehet nekiállni rendet rakni, takarítani, kertészkedni :) alig várom már!

2 megjegyzés:

  1. Szuper a szemüveged, én épp ilyen jutalmazós, elkábítós vagyok. Mindig találkoznék veled, figyellek a városban, de a népek rendesen lefoglalnak, ha a városodban vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer összehozzuk😉 csak jó hangosan ordíts rám mert sose figyelek rendesen😅

      Törlés