2015. április 1., szerda

kicsi kertem

Van nekem egy cuki kis Kertészlegényem, Férj legjobb barátja, úgy ráizgult a kertünkre, hogy csak na.

Vett magának kertészruhát, kesztyűt, könyveket a metszésről meg az ültetésről, meg mindenféle szerszámot (neki nincs kertje) és vandálkodik minden hétvégén nálunk...

Örülök, hogy végre rendben lesz a kert, és nem nekem kell kitakarítani :)


ki van ásva az összes szemeteszsák, fecskendő, gyógyszeres ampulla stb.... (lehet a mi kertünket használta lerakatnak a BKM-i Kórház)


a sarokban sincs már szemétkupac,


lehet járni a járdán,


éééés eltűnt a borostyán!!!!!!! 



egyébként volt konténerpakolás is, (már elment 2, kiszívta a vérünket is) darabja 20.000 (!) Ft, így egy kicsit emberibb az előudvar, a hétvégén úgyis újratermelődik a cucc, de legalább egy darabig jól néz ki :)




találtak nekem egy kis fenyőt is :)





4 megjegyzés:

  1. De jó! Nekem sem ártana egy állandóan lelkes segítség!

    A kontérner nagyon baráti áron volt, nálunk a csak sitteset 37-ért vitték (mondjuk mi 8 köböset kértünk) és ez ezen a környéken olcsó volt....
    És simán meg tudnánk egyet pakolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A segítség mindig jól jön :) és még olcsóak is, a teát szeretik meg a borsólevest :)

      A mi konténerünk 5 köbös volt, nagyobb sajnos nem fér be a kapun, így is le kellett bontani a szomszéd fél sövényét, hogy be tudjon fordulni a konténeres :)

      Törlés
  2. Én is erre gondoltam, a segítség! Lehet, hogy beteg volt valaki a háznál vagy a csövesek odajártak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan rég épült meg a szomszéd ház, addig az utcára nyílt a bal oldali kerítés, az hordta oda a szemetét, aki nem szégyellte. Még meg is gyújtották, égett műanyag kupacokat is kiszedtünk a földből, nagyon gusztustalan volt... :P

      Törlés