2015. január 9., péntek

Karácsony, újév

Hát egy kissé lemaradtam.

Nagyon Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek aki idetéved, és remélem a Karácsony szeretetben és nyugalomban telt!

Szerettem volna egy kicsit sűrűbben jelentkezni, de voltak történések, majd későbbiekben megpróbálom időrendben kifejteni. Most csak jelentkeztem, élek, élünk, Babuci rúgdos rendületlenül, és kiderült az is hogy kukaca van :)

Férj az én hősöm, 25-én hajnal 2-kor még mézeskalács házakat díszített velem, és csak egyszer borult ki :)

Szóval nekünk viszonylagos nyugalomban teltek az ünnepek, minden rokont végiglátogattunk, kipróbáltam a házi habkarikát/habcsókot, és feltaláltam a konvektoron habcsókszárítást (levédetem!) és a 7 (!) kiló mézeskalács alapanyag is kisült 4 nap alatt, (mindenütt mézeskalácsok száradtak,) fel is díszítődött és meg is evődött, úgy hogy még le se fényképeztem egyet se (most kaptam egy képzeletbeli tockost) Anyukám élelmesebb volt, szóval ebbő volt 9 db:



Aztán a maradék tésztából apró sütik, beszereztem a legcukibb kiszúróformákat amiket csak el tudtam képzelni, (kiszúróforma függő vagyok) mindig kell új! Most vettem hóembert és rénszarvast, még hajtok pálcikanyalóka és templom alakúra, de majd csak jövőre :) ja, és jó lenne még egy nagy díszes csillag alakú is, meg hintaló, meg.... na mindegy.

Az idei karácsony nagy boldogság volt nekem, az első nyugodt és békés karácsony mióta "felnőttem" és a jövő évi még jobb lesz, egy Babucival a fa alatt :) (és fölött és benne és fényfüzérrel körbetekerve törött díszekkel körbevéve... ajjaj)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése