2016. május 20., péntek

helyzetjelentés

Basszus, ez nehéz szülés volt! a rendszer nem enged képeket tölteni, de azért valamit összehoztam :)
Utolsó jelentkezésem óta sok minden történt, megpróbálok időrendben haladni...

Betonfelverés.
Szegény Ironmennek még a tömései is meglazultak, 5 napig verte a betont hiltivel. Először csákánnyal álltak neki...szikrázott a beton, fél óra után mentek gépet bérelni... legszívesebben vittem volna egy kisszéket meg egy tál popcornt a műsorhoz, előre megmondtam, hogy az nem lesz jó (hát miért is ne nekem legyen igazam), ide nagy gép kell, dehát én csak egy nő vagyok ugye... az a jelenet jut eszembe a Rém rendes családból, amikor Al és Jefferson szereli a Handyman munkapadot... na szóval mint mindig nekem lett igazam, és még így is 5 napig tartott éjjel-nappal (szó szerint) a munka. Férj "edzőtábort" szervezett a barátainak akik felkérték, hogy készítse fel őket az ELITE CHALLENGER nevezetű katonai kihívásra, (vesztükre) állítólag Ironman keményebb volt mint a tábor (:) ) 0-24-ben nyomták a munkát, és kész lett a nappali, konyha-fürdő triumvirátus, és a kinti árkok a víz és szennyvízcsöveknek. Bónuszként kiszedtek gyökerestől 1 fát is az elsőkertben, kézzel, egy tompa kisbaltával, és egy ásóval!

Végre választottunk villanyszerelőt, aki félig el is készült, pizzával ünnepeltük azt a történelmi eseményt, amikor sikerült egy azaz egy darab villanyégőt betekerni, ami égett is! A naptárban pirosbetűs ünnep! a másik felét ki kellett könyörögni, és még a mai napig nem készült el (!) de ez részletkérdés...

Apukám, Férj és Öcsi lerakták a szerelőbetont, (én konyhaszolgálatos voltam) a vízzáró fóliát,  a fűtésszerelő a víz- és fűtéscsöveket, úgy nézett ki a ház mint az Alien 2. részében a királynő fészke.
Aztán jöttem én és Babuci, kb 4 nap alatt leraktuk a hungarocell szigetelést a csövek közé és tetejére, (soha-soha-SOOOOOHHHAAAAA  TÖBBET) azért mi, mert Ironman nem kompatibilis a szöszölős aprólékos melóval, kiégtek az áramkörei fél óra után... Izgi egy 4 hónapossal melózni egy építkezésen, aki fél óránként kapálózik értem, és elégedetlenségének igen hamar hangot is ad ha 1,2 másodperc alatt nem érek oda.
aztán a hőtükörfóliát és a vashálót, is leterítettük, (10 tüzépből 3 értette, hogy mi az a hőtükörfólia, és hova való)
A fűtésszerelő letekerte a  padlófűtést, aztán jött apukám betonozni, és minden úgy néz ki mint a betonfelverés előtt :)

aztán kibontották az ablak és az erkélyajtó helyét a konyhában, amiből volt bonyodalom természetesen... ezt is Ironman csinálta, apukám telefonos utasításai alapján, csak azt felejtették el megbeszélni, hogy az erkélyajtó amíg nem lesz betéve, addig alá is kéne támasztani a falat, különben összedől a ház... szerencsére az emelet azon része könnyűszerkezetes, így még áll. a következő felújítási mizériáig biztosan...


pár képpel prezentálom, hogy mennyire nem látszik semmi abból amit csináltunk:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése