2014. október 11., szombat

áram

Hát ez egy kényes téma. 4 hónappal ez előtt, egy mesebeli júniusi napon, megrendeltük a mi kis házunkba a villanybekötést. Amint tudjuk (már akik már voltak ilyen helyzetben) ez nem egy gyors folyamat, főleg amikor a Francia Riviérán nyaraló Démászos Kollégákat (csúnya szavakkal illetném őket, de azt itt inkább nem, képzeljétek oda) nyáron akarjuk rávenni valamire (amilyen drága ez a dolog, tuti ott nyaralnak) Mi kis naivak azt hittük, hogy akkor augusztusra lesz áram, merthát 2 hónap alatt csak meglesz, és már kezdhetünk is falat bontani, meg miegymás. 



He-he-he.

Az ilyesmihez Mindenki engedélye kell, de szó szerint, értsd: gázsztolgáltató, vízszolgáltató, útkezelő, polgármesteri hivatal, kábeltévé, és a legdurvább, még a honvédség is! Szóval ültek az ügyünkön kerek 4 hónapot!!!!!

De.

Kedden felhívott a villanyszerelőnk, hogy csütörtökön jönnek a Démászos Kollégák, 11-14-ig. ok. nekem 2 órára lehet eljönni büntetlenül a munkahelyemről (de tényleg, még be is kell írni egy kis füzetbe, és ha nem érsz vissza, akkor kiírnak szabit) szóval 10:45-kor elbringáztam az objektumhoz, és ott szobroztam 12:30-ig. semmi. Jött Férj, leváltott. Ő ott volt 15:00-ig. Semmi. Felhívta a mi villanyszerelőnk a már említett szép szavakkal illetett Démászos Kollégákat, akik közölték, hogy leszakadt egy fővezeték, és nem jönnek. Mondhatnám, hogy Férj nem egy nagydarab ember, de mégis az. És ilyenkor nem túl kedves, szóval el tudjátok képzelni ahogy megbeszélte a helyzetet az említett Kollégákkal telefonon...

Annyi nem volt bennük, hogy szóljanak, hogy ne várj paraszt, mert nem jövünk. 

Na szóval, meg lett beszélve, hogy csütörtökön jönnek, írtunk egy meghatalmazást a mi villanyszerelőnknek, hogy eljárhat a nevünkben (azt nem tudom eredetileg ez miért nem volt így, na mind1, én csak egy nő vagyok ugyebár).

És láss csodát, tegnap reggel 9:25 perckor ráküldték a 220-at az órára :) 

Ezen kívül annyi történt még a háznál, hogy beérett a körte kb. ezt képzeljétek el, 1 nagy ládával: 


:) 

ja, és én másztam fel érte egy létrán, amit Férj tartott, és ami el van törve, a süppedős talajon. Mondtam már, hogy tériszonyom van??? Szóval megküzdöttem érte :) És finom is! 

A következő elfoglaltság, hogy vasárnap csempét bontunk, a lambériát leszedjük az előtérben (hál istennek) és kipucolom az üvegházat, mert eperpalántákat akarok meg fokhagymát, meg, meg ,meg... nem is tudom még mit, de úgy felpörögtem, hogy végre van valami haladás, hogy most MINDENT akarok :)

2 megjegyzés:

  1. Örültem, hogy olvashattalak, ha nem is minden kerek. Látod, a mi villanyszerelőink korrektek, gyorsak, vagy a vezetőjük ügyes, jó kapcsolatokkkal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg örülök, hogy valakit érdekel amit firkálok :) Mit nem értesz? Szívesen elmagyarázom (ha tudom)

      Törlés