2014. augusztus 8., péntek

Hitelről és egyebekről

Ezek a bankok már megint belepiszkolnak a levesünkbe.
Örömtáncot kéne járnia bármelyik banknak, hogy még van olyan eszement idióta ebben az országban, aki hitelt akar felvenni, pláne milliókat, de nem, kekeckedni azt kell így is.

Most nem akarnak hitelt adni a felújításra, perig 1 hónapja még tapsoltak nekünk. De mire megjött a válasz a Fundamentától, hogy beengedi a másik bankot maga elé a földhivatali rangsorban, hirtelen már nem is akarnak annyira minket.

Pedig én olyan cukorfalat vagyok... :( (na jó nem)

A ház azért halad valamennyire, bár áram nélkül csak elméletben.
Vasárnap jön az Ácsmesterünk, megigazítja a tetőcserepeket amik elmozdultak, hál' istennek nem kell sok mindent csinálnia.
De az tuti, hogy én nem leszek ott! Tudjuk, hogy jó szakember, és még nem esett le sehonnan.
De.

A legutóbbi találkozáskor elhintette azt a történetet, (csak úgy mellesleg) hogy neki van ez az apró kis betegsége, és emiatt néha megbotlik csak úgy. De tudja kezelni. Hát nem én akarok lenni az első háztulajdonos, aki végignézi, hogy 2 emelet magasból esik le valaki a háza tetejéről. Pláne amilyen szerencsétlen vagyok, velem mindig történik valami, nem akarom hogy szegény ember elkapja tőlem a balfaszságot, szóval a vasárnapi áldozat így Férj lesz! Ő valamivel szerencsésebb, bár már elég régen együtt vagyunk...
 Na majd meglátjuk.

A villanyról még semmi hír, valamiért ők sem szeretnek sietni. Pedig mi már tülkön ülve várjuk hogy kizsebeljenek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése