Már az első nap szembesültünk az első és valószínűleg nem az utolsó váratlan problémával:
kihívtam a Bácsvizet, hogy szereljenek fel új vízórát, hátha lesz vizünk a hétvégén, ki is jött két férfiszemély, "1 órán belül" ( az szerelő időben fél napot jelent) felszerelték a vízórát, hát nem jön a víz." hát mér' nem gyün' a víz? " Tanakodtak ott újabb félórát, azután felhívták a "központot" (akikkel én is beszéltem alig 6 órája) és közölték, hogy annak idején amikor "kikötötték a vízórát" az azt jelentette, hogy elvágták a vezetéket a főcsonknál (!) és így újra kell fektetni, terveztetni, ami 200.000-be fog fájni. Na ekkor mini szívroham, másnap be a Bácsvízhez.
A kedves (de tényleg) ügyintéző hölgy, kb. negyed órát kereste a házunkat a rendszerben, amiben ott se volt, mert már olyan rég kikötötték, hogy másik programra álltak át azóta. Nagy nehezen meglett, erre közölte, hogy a gépben csak annyi van írva, hogy leszerelték a vízórát.
De mondom neki, hogy az óra ott volt, csak törött. Ki is cserélték.
Megint nagy tanakodás a kollégával, és arra jutottak, hogy holnap felhívnak, és kijönnek ellenőrizni hogy mi is van itt most.
Remélem nem ugyanazt a két csökkent értelmi képességű hímneműt küldik megint...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése